Дитячі журнали

для занять художньо-технічною творчістю у школі та вдома

(044) 599-87-00
(044) 331-40-29

cart товарів: 0
Кошик

Історія фірми “Renault”

Історія автомобільної фірми “Renault” почалася більше 100 років тому з маленького сарайчика в крихітному французькому містечку Білланкуре на Сені, поблизу Парижа. У цьому сараї з 12 років експериментував з технікою легендарний Луї  Рено (Louis Renault, 1877-1944).

У 1898р. Луї побудував свій перший легковий автомобіль з 1-циліндровим двигуном  De Dion Buton і коробкою передач власної конструкції, вперше застосувавши для цього систему рухомих зубчастих коліс. Особливістю машини став привід задніх коліс за допомогою карданного валу, а не традиційної в ті часи ланцюгової передачі. Рено отримав патент на цю конструкцію і 1 жовтня 1898 р. разом з братами Фернаном і Марселем заснував фірму “Les Freres Renault”  –  Брати Рено.

У 1900 р. Луї Рено побудував перший автомобіль “Renault” для перевезення вантажів, установивши в задній частині легкового шасі моделі кузов-ящик вантажопідйомністю 250 кг.

У 1905 р. в програмі Рено, окрім легкових автомобілів, з’явилися перші серійні автомобілі з вантажними платформами або фургонами. Всі вони були сконструйовані на шасі легкових машин і мали радіатор, розташований між двигуном та робочим місцем водія. Спереду мотор прикривав вузький похилий капот, що додавав автомобілям специфічний зовнішній вигляд, що став відмінною особливістю продукції Рено аж до початку 30-х рр. Як легкові, так і вантажні автомобілі фірми “Renault” мали великий попит, тому в 1911 р. було введено в дію окремий цех вантажівок Рено, і штат фірми збільшився до 4 тис. чоловік.

В роки Першої світової війни, заводи “Renault” стали головним постачальником важких вантажівок, артилерійських тягачів і танків для Антанти. В 1917 році на полях війни з’явився легкий танк М1917 FT. Він важив 7 тонн, був оснащений 37-мм гарматою і міг пересуватися зі швидкістю 8 км/год.

Після закінчення війни, фірма “Renault” зайняла провідне місце на ринку легкових автомобілів. А от на важкі вантажівки Рено, попит з початку 20-х рр. почав швидко  скорочуватися. Тому з 1923 р. фірма взялася за виго-товлення більш ходових пікапів, легких вантажівок, фургонів та сідельних тягачів вантажопідйомністю не більше 2,5 т з двигунами до 60 к.с.

У 1925 і 1935 роках автомобілі з емблемою Renault займали перші місця в автогонках Монте-Карло.

З початком Другої світової війни з 1940 р. керування заводами Рено перейшло до німецької адміністрації, і майже вся продукція Рено йшла на озброєння вермахту. Після звільнення Парижа Луї Рено був арештований по звинуваченню в співпраці з німцями. Помер він у в’язниці в жовтні 1944 р. при загадкових обставинах. Незадовго до його смерті, 4 жовтня 1944 р., фірма Рено була націоналізована.16 січня 1945 року за наказом генерала Де Голля було організовано нову установу – Національне об’єднання заводів  Рено.

Як і 100 років тому, фірма Рено залишається законодавцем світового прогресу у вантажному автомобілебудуванні.